آلبوم هالووین 2
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

السا
ساعت12:38---6 تير 1394
=

یه کی مثل تو
ساعت10:08---24 اسفند 1393
ببخشید دوباره امدم وقتی می زنم ادامه ی مطلب نمی یاد می شه درستش کنی

یه کی مثل تو
ساعت10:02---24 اسفند 1393
عالی بود دختر خانم یادم باشه بیشتر به وبلاگ تان سر بزنم با تشکر یعنی مر 30 خدا حافظ


یاسمین
ساعت17:41---14 دی 1392
چرا دروغ میگی کپی با ذکر منبع # وبلاگ من که ازتو قشنگ تره شوره اگه باورت نمیشه بیا ببین غارا
پاسخ:دختر کوچولوی بی ادب !! چون می بینم ده سالته بهت چیزی نمی گم .. ولی ای کاش بچه ها یه ذره می تونستن شخصیت خودشونو حفظ کنن و فورا خیلی ببیخشید نثله یه آدم دیوونه فحش و بد و بیراه ندن .. کوچولو وقتی کسی بهت فحشی نداده چته فحش می دی ؟؟؟؟ احتمالا سادیسم داری .. این یه مشکل خودرگیریه ! مورد دوم بجای فحش دادن برو یادبگیر چجوری آدرس وبتو بنویسی که لازم نباشه اصلاحش کنم ! مورد آخر موضوع وبت با موضوع وب من ربطی نداره ... بزار لاقل یک سال از وبت بگذره و برای یکی از پستات پنج تا نظر بدن بعد بیا الکی بقییه رو بزن . ادعایی نکردیم وبمون .. دوستان خودتون قضاوت کنین من اصلا ادعایی ندارم برای برتری وبم .. هیچ حرفی هم نزدم وبم بهتره ولی حالا که وبتو دیدم می بینم واقعا وبم بهتره !!! ه هر حال نظرت کمی خندوندم .. ممنون ههر کس هم نظر خودشو یکی می گه وب کسی بهتره یکی می گه نه !!


کارن
ساعت15:25---6 دی 1392
خوب است اما کم است
پاسخ:مرسی گلم ****


nora
ساعت21:53---4 دی 1392
چرا تو نمي شه كپي كرد
پاسخ:گلم چون کپی غیر فعاله


گلی
ساعت14:27---25 آبان 1392
خیلی قشنگن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییی یییییییییییییلی قشنگ
پاسخ:مرررررسسسسیییی


درسا
ساعت19:33---10 آبان 1392
من این نظرو به عنوان یک دوست صمیمی برات می نویسم تو رو خدا به انا بگو اصلا به روی خودت هم بیار لطفا انا با میترا خواهر نیستن انا اصلا خواهر نداره جون مادرت بهش چیزی نگو به عنوان یک دوست بهت گفتم اصلا به روی خودت بیار این مهسا رو که می بینی دوستمونه منو مهسا با هم مثل خواهر بودیم بعد یک بار با هم قهر کردیم بعد انا بین منو مهسا رو به جای این که اشتی بده بینمونو بهم زد حرف های منو به اون میگفت حرف های مهسارو بهم از اون موقع شد که من از انا یک خورده بدم اومد منو میترا با هم دوستای صمیمی هستیم میترا هم دلش از دست انا پره اگه باور نمی کنی خود میترا می تونه بهت بگه

مارال
ساعت17:49---9 آبان 1392
چطوری بنر میسازی
پاسخ:بنرو می سازم بعد کدشو می سازم


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت13:43---9 آبان 1392
اون مدیرش نیست که گلم!!!
پاسخ:توی وبش نوشته این وبمه .. من نمی دونم این چیزا رو بهتون اعتماد ندارم .. دیگه تموم کن بحثو


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت13:39---9 آبان 1392
انداختمش بیرون...فقط از آواتارش استفاده میکنم چون به اسم pishi nazمیاد
پاسخ:می خوای باور کنم قهرید با هم و دلخوری ازش ؟!من از این چیزا و تراژدیا متاسفانه زیاد توی وبم دیدم این چند روز نمی تونم باور کنم ..


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت13:35---9 آبان 1392
منم ازاون شاکی ام...الان ازوبم میندازمش بیرون!!!
پاسخ:به من ربطی نداره


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت13:17---9 آبان 1392
همینجوری!!!
پاسخ:متاسفم من توی وبی که نازیلا اون دختر بی ادب و کپی زن و بی تربیت مدیرش باشه نظر نمی دم .. حتی همینجوری!


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت11:49---9 آبان 1392
میای وبم نظربدی؟؟
پاسخ:چرا نظر بدم ؟


یه دخترتنها به اسم ملیکا
ساعت9:28---9 آبان 1392
من تازه واردم گلم . قبلم میکنی؟؟
پاسخ:چرا که نه دوست من! خوش اومدی


مارال
ساعت14:26---8 آبان 1392
سلام!چه نازن.از چه سایتی گرفتی؟
پاسخ:ممنون ... منبعو نمی تونم بگم


نگین
ساعت12:58---7 آبان 1392
خیلی نازن
پاسخ:مرررسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 1276
بازدید کل : 842850
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com